• مزیت خرید اینترنتی به خرید حضوری چیست؟

خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری می شود. برای اینکه مشتری بتواند قبل از اینکه خریدش رو انجام بدهد، با چند کلیک ساده از مشخصات محصول به طور کامل اطلاع پیدا کند و بعلاوه میتونه قیمت و شرایط محصول رو با جاهای دیگر مقایسه کند. بعلاوه، در خرید اینترنتی شما خرید رو انجام می دهید و جنس رو جلوی درب منزل خودتان تحویل می گیرید.

  • چگونه می توانم به سایت رنگین شاپ اطمینان کنم؟

یکی از اصلی ترین فاکتورها، نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که از مکانیزم های اصلی توسعه اعتماد مشتریان است. نماد اعتماد الکترونیکی به شکل یک علامت در سایت هایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تایید است به نمایش درمی آید.

فاکتور دوم پرس و جو از فروشندگان همکار می باشد، که صحت و اعتبار ما را تایید می کنند.

  • آیا ارسال کالا درب منزل  امکان پذیر است؟

بله به شیوه های مختلف پستی در سراسر کشور و همچنین در اصفهان که به صورت پیک موتوری انجام می گیرد.

  • من نمی توانم پس از پر کردن فرم عضویت ،عضوشوم در صورت امکان مرا راهنمایی کنید.

لطفا مرورگر خود را تغییر دهید.

  • چگونه می توانیم خرید کنیم؟

روش گام به گام خرید در اخبار مربوط به بازار الکترونیک و دیجیتال توضیح داده شده است.

  • در اطلاعات خریدار،چراکد پستی و کد ملی من تائید نمی شود؟

کد پستی کد ملی حتما باید معتبر و ده رقمی باشد. برای دسترسی به کدپستی باید از یکی از قبوض خود استفاده کنید.

  • از کجا مطمئن شوم خرید من ثبت شده است؟

پس از تکمیل اطلاعات و فرایند خرید،کد پیگیری به شما داده می شودکه با موفقیت عملیات خرید شما ثبت شده است و در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس می گیرند.

  • اگر کالای مورد نظر من در سایت نبود آیا امکان تهیه آن وجود دارد؟

اگر کالای مورد نظر شما در سایت نبود از طریق بخش ” تماس با ما “  کالای خود را درخواست کنید تا در صورت امکان ، مقدمات فراهم نمودن آن انجام شود.

  • چگونه می توانم محصول مورد نظر خود را انتخاب کنیم؟

با انجام دو راه این کار قابل انجام است:

  1. از تب بالا روی لیست محصولات کلیک کنید، سپس یا روی شرکت های سازنده بروید و یا اجزای مختلف سیستم را با تیک زدن بر روی هر کدام انتخاب کنید.
  2. از منوی پایین، روی شرکت های سازنده کلیک شود و برند مورد نظر انتخاب شود.
  • آیا امکان اینکه در هنگام خرید، سفارش را به آدرس دیگری ارسال شود وجود دارد؟

بله- ارسال به آدرس دیگری را انتخاب می کنیم و مشخصات و آدرس تحویل گیرنده را پر کنید.

  • آیا امکان مقایسه ی کالاها با هم وجود دارد؟

در صفحه ی لیست محصولات، به تعداد دلخواه روی هر کالا، اضافه شدن به لیست کالا را انتخاب کنید و تب مقایسه ی کالا سمت راست صفحه را بزنید و مقایسه را انجام دهید.

  • مدت ارسال سفارشات چگونه است و ایا امکان ارسال سریع سفارش وجود دارد ؟

سفارشات 48 ساعته تحویل واحد پستی می شود . سفارشات پیشتاز 24-72 ساعت کاری بعد از تحویل به واحد پستی و سفارشات سفارشی 2 الی 7 روز کاری بعد تحویل خریدار خواهد شد .

  • راههای ارتباطی با شما از چه طریق می باشند؟

تلفن 03136253636 -02126208914 -09128480050

ایمیل Info@ranginshop.ir